Monday, April 16, 2012

TARE GREU SA TE HOTARASTI!


M-am sculat cu noaptea in cap nemaiputand sa dorm de ganduri. Mi-am facut o cafea si am inceput sa revad pozele si insemnarile despre casele vazute. Dupa un timp de studiu am avut o revelatie: mi-am adus aminte de ce mi-a placut mie fiecare dintre ele si asa mi-am amintit de apa! Da, un mic luciu de apa in fata casei facuse diferenta. De aceea ma indragostisem de apartamentul pe care-I retinusem fiindca avea apa in preajma: un lac mare in parc si un fir de apa in fata terasei. Asa ca m-am hotarat in sfarsit la acesta. E drept ca lui Doru i-ar fi placut casa dar si pentru el asta era a doua optiune. Si  apoi eu chiar imi dorisem mereu casa la malul apei. Nu mai vorbesc ca Dora si Vali asta cerusera cu staruinta toata ziua, ieri.  Asa ca i-am anuntat de noua mea hotarare de cum s-au trezit. Ma simteam usurata ca, in sfarsit, stiam ce-mi doresc.
Dora l-a dus pe Vali la serviciu si la revenire a mai studiat documentele primite de la asociatie desi le studiasera amandoi destul ieri. Am vazut-o cam nervoasa si ma intrebam ce o fi patit. Eu eram usoara ca fulgul si nu mai pricepeam cum poate fi cineva altfel!
Pana la urma mi-a spus ca ea are indoieli. Prea multe  restrictii la asociatia asta. Chiar daca nu vrea sa aiba inca copii, poti sa stii ce se va intampla? De ce s-o oblige? Si, cum eu nu prea voi sta pe acolo, ce se fac ei fara un batran in casa? Ii da afara? Poate e mai bine in Oak Hills unde nu au atatea pretentii! Ce daca e “short sale”? Agenta i-a spus ca va dura mai putin daca are bani cash. Dar Vali auzise nu mai stiu pe cine care asteptase pentru un “short sale” exact un an!!!
Intr-un tarziu am plecat amandoua sa ne interesam la asociatie asupra nelamuririlor ce le mai aveam. Persoana care ne-a dat relatii a spus ca blocul nostru face exceptie si ei pot sta linistii si fara mine, singura restrictie ramasa era in privinta copiilor. Asa ca ne-a explicat ce si cum sa completam cererile catre asociatie, un vraf de 15 pagini, dar am constatat ca Dora uitase carnetul ce cecuri acasa si altfel nu se puteau plati cei $200 necesari pentru procesarea cererilor. In plus ne trebuiau documentele de identitate ale lor si amandoua erau la Vali. Am uitat sa ne interesam de program dar Dora a retinut ora sapte seara dintr-un anunt pe usa. Am hotarat sa facem drumul inapoi acasa sa ne odihnim, sa luam cecul sa mergem la Vali sa-l luam de la lucru si sa mergem impreuna la asociatie. Din pacate programul acesteia era pana la patru si am facut drumul degeaba. N-ar fi fost o problema dar a doua zi Dora nu mai era libera. Ba chiar i s-a schimbat programul, incepea la ora sase dimineata. Partea buna era ca va termina la trei si asa are timp sa ajunga acolo pana la patru.

No comments:

Post a Comment