Saturday, April 7, 2012

CU VALI LA PLIMBARE


Am lasat pe agent sa mearga la serviciu iar noi am inceput sa tocam timpul pana la ora la care o puteam lua pe Dora de la lucru. Am fost sa mancam undeva, am cumparat baterii pentru aparatul meu foto, care n-a mai vrut sa mearga fix la ultimile doua apartamente si apoi am plecat spre litoral. 
Pe drum ne-am oprit la o benzinarie unde am lasat masina si am urcat pe pod sa pozez lacul.

 Apoi am plecat mai departe, catre ocean.
Curand am ajuns la plaja din Fort Lauderdale, care era chiar mai frumoasa ca cea din Halandale de acum doua zile. Zidurile erau ondulate iar capetele lor ascundeau dusuri pentru picioare.
Vali mi-a servit de ghid cu multa fervoare si, dupa o mica vizionare a falezei si plajei pana a reusit sa gaseasca un automat in stare de functionare pentru biletul de parcare, am intrat in "Marina" adica portul de agrement, unde el m-a culturalizat asupra yahturilor minunate, noua lui mare pasiune, dupa masini. 


Am facut poze, am privit peste golf la vile de milioane cu yahturi la scara, Am vazut chiar langa port o gradina minunata iar intr-o poenita unde erau aranjate scaune albe pentru o ceremonie de nunta iar un tanar exersa in surdina la un fel de pian portabil muzica pentru ceremonie. Ne-am imaginat ce minunat sa te casatoresti in gradina aia frumoasa si de acolo sa urci pe vasul acela elegant legat la mal parca asteptandu-si musafirii.







A fost o plimbare minunatea si, cand n-am mai putut merge am stat pe o banca in fata apei si am vazut cum incep sa vina si sa plece vaporasele.
Cand am plecat iar la masina se starnise un vant puternic si lumea pleca in masa de pe plaja. 
 



Doar un grup de negri foarte eleganti aproape toti in alb sau bej, care participasera la o nunta pe plaja, tot cu scaune albe asezate ca la spectacol, nu se grabeau, asteptand ca mireasa si alte personaje mai importante sa urce in limuzina alba. Pe plaja ramasesera cativa, poate sa priveasca superbul vas de croaziera.

Am mai stat pe faleza putin dar fiind cu pantofi nu am putut incerca plaja macar pe nisip daca nu puteam intra in apa.
Cand s-a facut ora am mers la hotel s-o luam pe Dora si am plecat cu ea la apartamentul care ne placuse sa vada si ea macar de afara. Inca mai aveam permisul de intrare pe care-l obtinusem cand am fost cu agentul si era valabil toata ziua.
Am ajuns acolo si, de data asta, am facut poze din toate partile pe afara si am observat alte detalii ce ne interesau. Cand ne-a vazut ca ne uitam pe geam inauntru, un mosulica ne-a intrebat daca nu vrem sa intram, ca are el cheie. Asa se face ca am putut intra si a doua oara si a vazut si Dora totul si ei au inceput sa faca planuri ce sa schimbe si sa modifice. Spre usurarea mea Dora a fost imediat de acord. Din pacate m-a luat valul si inauntru nu am mai facut poze! Dar oricum e urat inauntru pana se va renova.
Am mai facut poze la lac si am plecat in sfarsit spre casa. Eram ingrozitor de obosita caci pantofii cu care mersesem toata ziua imi tumefiasera picioarele. Ei au avut intalnire cu prietenii cu care ne vazusem si aseara dar eu am ramas acasa. Imi ajunsese pentru o zi!

No comments:

Post a Comment