Thursday, April 12, 2012

O ZI DE COSMAR



Am ramas stapana in casa si mi-am facut program de voie. Era si timpul dupa doua zile de hoinarit! La cafea am citit  ultima parte a unui roman cam lacrimogen dar cat se poate de feminin, care mi-a descretit fruntea. Am stat in balcon: era placut, aer curat, umbra si au niste scaune de balcon foarte confortabile. Dar romanul s-a terminat repede si eu mi-am amintit ca ieri noapte am vazut ceva de la Doru si m-am gandit ca e posibil sa intru pe skype cu el. Intr-adevar dupa catva timp m-a sunat inapoi si i-am povestit in amanunt despre incurcaturile si incertitudinile noastre. Acum, ca nu mai imi ocupam gandurile cu romanul incepusem sa pritocesc in minte regrete si spaime ca nu-mi ajunge timpul sa rezolv problema. Asa ca atunci cand i-am spus cate ceva lui Doru acesta a luat foc agitandu-se ca nu trebuia sa fac asa si ca nu trebuia sa dau nici un avans, ca vom pierde banii!!!Ma certa de parca asta imi trebuia mie atunci nu eram destul de stresata si indoita.  Am  si tipat la el sa ma lase in pace cu asta ca nu mai suport dar era atat de agitat ca nici nu mai asculta ce spun, incat pur si simplu am interupt convorbirea sa nu  mai aud. Dar toata ziua m-am framantat cu teama ca daca are dreptate? Ba am si telefonat la copii sa vad daca au mai aflat ceva dar nu stiau nimic. Ma gandeam eu si aveam o mica speranta ca vanzatorul mergea la cacealma cu noua oferta dar ma gandeam si la posibilitatea sa pierdem banii. In schimbul lor am primit doar o insemnare pe un plic nu o chitanta in regula si apoi sa-l dai in judecata si sa astepti sa vezi daca mai poti recupera ceva era de speriat. Intre timp, ca sa-mi ocup mintea am rememorat cele doua zile petrecute cu Dora dar nici asta nu a avut darul sa ma indeparteze prea mult de problema caci in aceste zile avusesem o multime de activitati si stress in legatura cu casa, pe langa cele placute. La ora sase am vazut ca Dora mi-a trimis un mail stupefiant:
”Cica au acceptat pretul de 52!! Inca n-avem nimic in scris ca prop e plecat si maine semneaza!!”
Asta da lovitura de teatru! Dupa catva timp m-a sunat si Vali, victorios ca avusese dreptate sa insiste cu negocierea. Eu insa ma temeam sa ma bucur inca. 
Seara vine Vali cu alta idée: ceruse prin mail relatii de la asociatie si aflase ca cel putin pentru blocul acela nu cerau restrictii de varsta decat sub 18 ani ceea ce insemna ca daca vor avea un copil nu vor mai putea sta acolo. Si asta i-a facut sa se intoarca de la idea cu acest apartament. De data asta tineam eu la el caci mi-era teama sa nu pierdem banii daca ne retragem oferta nemotivat. M-a mirat ca ei se gandeau la apartamentul ala ca al lor pe termen lung. E totusi destul de modest si pana la urma mic daca incep sa faca copii. Nu mai vorbesc ca in cazul asta unde mai incapem si noi? I-am vazut cautand de zor alte apartamente si, oricum avem vizionare sambata cu agenta nr.2 pentru cateva si vom merge, eu cu Vali. 
Ce ciudata e viata! Cand a aparut noua oferta nu mi-a parut asa de rau de apartament cat de faptul ca nu a mers stratagema si ca am pierdut timp, mai ales cele doua zile libere ale Dorei, cand puteam vedea alte opt case. Acum cand se intorsese roata n-as mai fi vrut sa renunt la acest loc, deodata imi parea minunat, chiar ideal. M-am apucat ca si ei sa caut si alte case dintre ofertele lui Irwin apoi din altele, dar mai mari. Am vazut ca sunt destule. Pana acum nu cautasem cu trei dormitoare.
M-am culcat la doua noaptea cand n-am mai putut de somn.

No comments:

Post a Comment