Tuesday, April 3, 2012

LA DRUM

Am bantuit prin Hithrow aproape doua ore. E drept ca era foarte bine semnalizat dar a trebuit sa merg cu autobuzul, cu trotuarele rulante sau pe jos, cu liftul sau scarile rulante, pana si cu metroul. Doar cu ricsa nu ne-a dus! Am ajuns la locul de imbarcare si am avut timp doar sa gasesc o toaleta caci cand am iesit, deja anunta inceperea imbarcarii. Drumul a fost lung lung de tot dar am avut posibilitatea in general sa privesc pe fereastra, deasupra uscatului era senin. Doar ca m-a cam durut capul si mai ales ochii. Totusi nu am putut sa dorm cu toate eforturile si, desi ma dureau ochii am vizionat totusi, in disperare de cauza, un film.
Cand am ajuns m-au preluat Dora si Vali, in sfarsit, dupa ce ma asteptasera o ora.
Erau foarte bucurosi si aratau bine si veseli. M-au dus in centrul Miami-ului si apoi, pe o sosea peste ape, la Miami Beach, un fel de Mamaia, versiunea originala. Doar palmierii schimbau atmosfera dar deja se inserase si nu mai erau ei in prim plan. Zona mi s-a parut destul de mica dupa cum si Miami mi s-a parut foarte mic cand l-am survolat cu avionul. Desigur alta impresie mi-ar fi facut daca-l strabateam cu piciorul dar asta pe altadata. In drum spre Aventura am vazut multe alte orasele insiruite pe drumul national ca margelele pe ata uneori nici nu-ti dadeai seama cand ai intrat in urmatorul.Unele erau foarte frumoase si pline de hoteluri altele mai degraba rezidentale dat tot foarte frumoase. Vali nu mai prididea sa-mi arate si explice totul, mandrindu-se cu locurile care deja erau ale lor.
Dar fata de Aventura tot ce vazusem era desuet. Cand am intrat in blocul si apartamentul lor si, mai ales cand m-a plimbat Dora spre piscina si am vazut privelistea nocturna de pe malul apei, am inceput sa ma intreb ce caut eu aicea cu maruntisul neu de 65000 de dolari cand apartamentul lor costa macar doua sute. Am stat la masa la o bere si am mai vorbit de intentiile noastre dar eram ametita de nesomn si pleostita de ce vazusem aici incat Dora, la un moment dat m-a intrebat daca nu cumva dau inapoi.
Si, drept sa spun nu mai stiam ce vreau. M-au apucat indoielile si spaima. Oare sunt eu in stare sa fac ceva sau mai mult incurc borcanele?

No comments:

Post a Comment