Tuesday, April 17, 2012

AVENTURI LA "AVENTURA MALL"

Acum m-am dumirit de ce erau ei atat de disperati sa cumpere a doua masina: au trebuit sa se trezeasca amandoi la cinci, Vali a dus-o pe ea la serviciu si a revenit acasa, a mai tras un pui de somn o ora si ceva apoi a plecat iar, cale lunga, la serviciul lui. Isi va decala pauza lui de masa si o va lua pe Dora de la lucru si vor merge la asociatie sa depuna actele si dupa aceea el va trebui sa mearga la serviciu si ea: ori sa stea sa-l astepte doua ore, ori sa ia autobuzul sa ajunga acasa intr-o ora si jumatate.
Asa ca banui ca le-au trecut indoielile si vor depune actele azi la asociatie. Intre timp pana face asociatia ancheta asupra credibilitatii nostre ca viitori membri ai acesteia noi vom face inspectia tehnica a apartamentului, cel mai probabil joi, dupa cum spune agentul. Ma intreb cand voi putea lipsi cateva zile sa dau o fuga pana la Dona, s-o vad si s-o strang in brate pe Michelle?!
Eu mi-am facut program de piscina si am stat ca o soparla la soare intre doua reprize de inot. Deja am facut oarecare conditie fizica si pot face cateva lungimi de bazin legate. Din pacate sunt tare lenesa dimineata si nu ajung destul de devreme la soare ca sa ma expun fara risc de prajeala.
Apoi am citit si abia dupa ce am terminat romanul, dupa ora trei, am plecat la plimbare. Stiam de la ei ca exista o alee circulara lunga, pe care ei alergau de obicei, si pe care m-as putea plimba, dar eu am nimerit vis-a vis, la mall.

Am intrat la Bloomingdale unde am privit la mai  multe standuri de bijuterii apoi la incaltaminte. Am luat un balerin in mana sa-l vad mai bine dar cand am vazut pretul, $128 mi-a scapat din mana, parca m-a fript!
Pana la urma am mai luat cu curaj si altii sa-i studiez caci uitatu’ nu costa bani! Oricum nu aveam de gand sa cumpar nimic dar erau asa de frumos expusi!
M-am lamurit repede ca acolo toata marfa era scumpa si am trecut mai departe. Acolo se trece pe nesimtite dintr-un magazin intr-altul caci cred ca are toate tipurile posibile: Macy’s, Sears, Nordstrom, Bloomingdale, si altele pe care nu mi le amintesc, dispuse pe trei etaje, cu scari rulante si locuri de joaca pentru copii, restaurante si stiu eu mai ce? Eu am intrat doar la magazinul de cratite!

Cand am iesit de acolo am constatat ca era tarziu si eu inca nu pregatisem ceva  de mancare asa ca era cazul sa merg spre casa, dar incotro? Aveam harta dar asta era pentru mine ca o ghicitoare, nu aveam nici o idée unde ma aflu. Ma bucuram ca am telefonul la mine ca sa-i sun sa ma culeaga de pe drumuri cand vin de la serviciu daca nu ma descurc.


Dar, desi pe harta nu era trecut mallul, erau trecute strazile, incat am inceput sa caut o intersectie pe care am citit numele strazilor pe care eram. Cea principala era Abigale. Dar asta era circulara, eu pe unde ma situam? Si, in plus era doar carosabil, nu avea trotuare! A trebuit sa merg prin parcari, printre masini, paralel cu ea.
















 .
Pana la urma i-am dat de capat si am ajuns intr-un loc de unde am vazut blocul mare si colorat din apropierea casei noastre si am rasuflat usurata. De aici a fost simplu caci macar stiam incotro sa merg.
                                                       


Aici il vedem mai de aproape, din profil si apoi din parcarea noastra.






Din pacate drumul a durat foarte mult si am ajuns acasa abia cu putin timp inainte de ora lor de venire. Noroc ca au intarziat ei, asa ca am putut face mancare pentru masa de seara.


Afurisitele astea de romane! Imi acapareaza timpul si ma fac sa-mi uit indatoririle! Din cauza cititului plecasem eu atat de tarziu la plimbare.

No comments:

Post a Comment