Sunday, March 13, 2011

NE ACOMODAM!?

Deja am facut primele greseli.

M-am trezit inainte de cinci dimineata si am incercat s-o pacalesc pe Michelle cu suzeta dar am observat biberonul aproape plin si am crezut ca nu a vrut sa manance seara si i-am dat din el. Dupa aceea mi-am dat seama ca poate era alterat daca a stat la temperatura camerei.

Dona mi-a reprosat in plus ca i-am dat sa manance noaptea cand ea se chinuie de doua saptamani s-o dezobisnuiasca. Mie mi se paruse ca daca e aproape sase...
Cert e ca bebelina a mancat si s-a linistit asa ca am putut dormi toti pana la opt!!!


Din pacate Dona e stresata si de sforaitul meu. Ea are un auz foarte fin, aude foarte bine chiar prin usile inchise. Nu stiu ce se va face, pentru asta nu am solutie.
*
Am iesit abia azi putin la plimbare pe afara singura, dar nu am stat decat putin, caci e frig, innorat si bate tare vantul.
In nici un caz nu e de scos copilul afara. Stam toti trei in casa si asteptam sa se trezeasca “cupilu” si sa intram in viteza.
*
Aici e frig si rareori iese soarele pentru putin timp, asa ca nu am mai iesit din casa nici singura cu atat mai putin cu Mika. E tare draguta a inceput sa rida la mine si uneori trage si un chiot-hohot de ras. A inceput sa se agate cu manutele si sa gungureasca din cand in cand.

E atat de fragila si totusi puternica! Nu are trei luni dar se opinteste sa stea in picioare. Cu ocazia asta fac si eu gimnastica, poate ajung halterofil!


No comments:

Post a Comment