Friday, March 11, 2011

INTRU IN PAINE!

Azi se poate considera prima zi de lucru caci ieri am fost musafirul.

Am schimbat-o de patru ori, am ramas singura cu ea doua ore cat a fost Dona a cumparaturi si inca pe atat cat a dormit Dona dupaamiaza.

Am facut o supa de pui fara galuste, caci nu am gasit grisul asa ca am folosit taitei si o friptura cu sos de Ketchup ca nu am gasit pasta de tomate.

Mika a facut scandal cat a fost Dona plecata, caci facuse caca si eu, care tocmai o schimbasem cu putin timp inainte, nu m-am prins. Dar in rest a fost cuminte, a dormit mult, s-a jucat cuminte in leagan cat am gatit, a fost dulcica si calma cand a venit taticu’ de la serviciu.


Dar de la zece seara incolo a apucat-o plansul si a fost atat de nelinistita ca nici nu a mancat si a adus-o pe Dona in pragul disperarii. Am sugerat sa-i faca baita caci eu le faceam in fiecare seara, si baia le calma, dar nu m-a ascultat, era prea nervoasa .

Pana la urma a lasat-o pur si simplu sa urle. A suferit si Dona teribil incat a adormit pe la doua , doua ore dupa ce a reusit sa adoarma Michelle.

Eu m-am retras repede cand am vazut ca nu pot s-o ajut dar desigur nu am dormit pana nu s-a calmat copilul.

Ma intreb ce or zice vecinii, pe care ii aud si cand pasesc prin casa noaptea, cand e liniste.

No comments:

Post a Comment