Saturday, March 19, 2011

DESPRE VREME SI NU NUMAI

A iesit soarele déjà si vom iesi iar la plimbare. Ieri a fost minunat afara. Ne-am plimbat cu landoul o multime si, cand am obosit, ne-am asezat pe terasa la soare si am stat o multime.

E o incredibila lipsa de vegetatie, inca mai sunt gramajoare de zapada iar iarba inca nu a inverzit dar de fapt e normal, ieri a fost prima zi de primavara. Vom asista la invierea vegetatiei de acum incolo.

Am iesit cu Mika la plimbare pe bulevardul Old Schaumburg si am dat de gradinita. Pare dragut din cat se vede de afara: are o multime de dotari, dar pentru copii mai mari.
A fost o plimbare minunata, dar pe mine ma cam ajunge oboseala repede si nu prea sunt banci de odihna. Am gasit una la un moment dat dar era in apropierea unor terenuri de baschet unde se jucau niste tineri si urla o muzica rep care nu m-a inspirat la tihna.
Am observat ca ma saluta lumea, ca la noi la tara! Sunt toti induiosati de bebe.
M-am cunoscut cu vecina de deasupra lor care si-a exprimat admiratia pentru copil si pentru parintii ei:"un cuplu atat de dragut!" M-a intrebat cat voi sta si m-a asigurat ca doreste sa ma adresez ei oridecate ori voi avea nevoie.


IN WEEKEND
Ieri am avut o zi buna. Si calma. Am preluat pe Mika pe la opt si Dona a putut sa mai doarma putin. De fapt si mititica a dormit.

Apoi s-a vorbit cu Romania, de ambele parti, mult si bine. Am mancat pancake cu sirop de artar la pranz, care pentru unii era micul dejun.

Intr-un tarziu am plecat la shopping caci de doua zile ma ameninta Dona cu asta: erau reduceri la Sears si voia sa-mi cumpere cate ceva. Imi spusese de cand inca nu plecasem din tara sa nu iau cutare si cutare si i-am spus ca daca nu-i plac lucrurile mele, le arunc si-mi cumpara ea altele.

Nu eram prea dornica sa merg dar m-am gandit ca nici ei nu i-ar strica sa mai iasa din casa. Miki a ramas sa termine contabilitatea caci se pregateau de incheiat raportul anual pentru fisc.

Nu am crezut ca se vor scurge trei ore fara sa ne dam seama, cutreierand printre hainute. Am cumparat o multine de lucrusoare pentru mine si un pulover pentru ea.

Intre timp Michelle, care facuse ceva galagie la inceput, probabil de cald, cand a dezbracat-o de jacheta n-a mai zis nimic si a luat in liniste lectii de shopping.

Dona a probat si cateva rochii de gala caci se vor duce la o nunta in iunie. Nu a cumparat inca dar s-a fotografiat cu telefonul sa-i arate lui Miki.

Erau o multime de tinere fete proband rochii pretentioase de gala se pare ca se apropia balul de absolvire!! Erau atat de dragute, ca merita sa le dea tata cate 200$ numai pe rochie. Plus ce se mai adauga!

Cand am iesit din mall inchisesera aproape toate magazinele.

Dona vorbise cu Miki sa luam masa la restaurant si , intrucat nu au gasit liber la unul care le placea lor, am mers impreuna la cel chinezesc din apropiere de casa, cel la care ne dusese pe toti vara trecuta. Am mancat intai o supa –foarte gustoasa- care avea rondele de ceapa verde, foarte de efect ca aspect. Apoi a adus sushi cu sos condimentat si ceva invelit in foetaj, cu sos dulce. Am mancat din fiecare cu multa placere caci erau foarte bune. Eram déjà satula cand a venit cu felul principal: trei platouri cu trei feluri diferite de mancare, foarte frumos prezentate, cu legumele lor doar partial fierte, cu broccoli, tuchini, soia, ardei gras rosu, morcov si altele, pastrandu-si culoarea, toate pe un pat de taitei de orez, apoi creveti in sos de homar?! Si o prajala de taitei, ceapa, ciuperci,varza, creveti si mai stiu eu ce, dar teribil de gustoasa.

A inceput si Mika sa faca galagie asa ca intai am mancat eu si a tinut-o Dona apoi am schimbat rolurile, ca sa poata manca si ea. Una peste alta ne-a lasat totusi sa terminam de mancat. Era neschimbata de jumatate de zi, avea dreptate si ea, mititica.

Nu a contat ca toata ziua a cam plouat, cand mai tare cand mai slab, ziua afost foarte reusita.

No comments:

Post a Comment