Wednesday, December 5, 2012

PRESIUNI PENTRU OLITA



Ieri am hotarat sa trec la presiuni pentru olita. Are o multime de pantalonasi asa ca am rezerve. Am pus-o pe olita cel putin odata pe ora dar, toata ziua n-am prins-o niciodata sa faca acolo. Ori facea inainte de olita ori imediat dupa aceea. Inca nu stiu daca intelege ce vreau de la ea sau intelege si refuza sa faca. Oricum e destul de mirata cand vede baltuta facuta de e pe parchet. Azi insa a pus capac: Am lasat-o cu niste pantalonasi largi la glezne si mi-a venit din camera ei strigandu-ma si aratandu-mi ceva pe jos. Nu intelegeam ce se vede si a trebuit sa ma dau jos din pat  sa vad. Era o dara de caca. Pana sa ma dumiresc se urcase in pat si murdarise si cuvertura care oricum era murdara de carioca si trebuia spalata, dar orisicat... Iar pe holuri pana in camera ei erau din loc in loc bucatele de cacatei pastosi. Intai am luat-o cu totul si am bagat-o in cada A trebuit sa-i dau sampoanele sa se joace acolo. Apoi am luat cu hartie igienica fiecare cacatel si apoi am spalat cu mopul podelele in holuri, camera mea si a ei. Abia dupa aceea am dezbracat-o si am curatat-o si pe ea si hainutele ei pline de mizerie. Bine ca am ajuns la timp in baie caci tocmai se chinuia sa iasa de acolo. Dupa aceea am umplut cada si am lasat-o sa se balaceasca in cada. Am culcat-o dupa baie cam devreme dar desi in prima instanta parea ca e de acord aproape imediat ce am lasat-o singura a inceput sa protesteze. M-am gandit s-o iau putin la mine in pat pana la opt, s-o jughinesc pana oboseste dar s-a dus glont la bucutarie si a dat sa se urce pe scaunul ei, la masa. Asa ca  ne-am pus pe mancat friptura cu cartofi taranesti pana s-a umplut bine burtica. Dupa asta am luat medicamentele (niste siropuri dulci care-i plac foarte mult) si i-am dat periuta sa se spele pe dinti. E o pasta dulce care de asemenea ii place si mai mult suge periuta decat se spala  pe dinti. Dupa ce o suge ea bine ma lasa si pe mine sa-i frec dintisorii putin. Dupa toata aceasta toaleta a fost in sfarsit de acord sa treaca la culcare in patutul ei.

No comments:

Post a Comment