Friday, December 14, 2012

AVEM PROBLEME




Se  incheie o saptamana foarte grea pentru mine. Michelle a inceput sa fie foarte neastamparata si neascultatoare. Pana acum, timp de doua saptamani toate erau in limitele normale. Dar acum, deodata, a inceput sa fie foarte dificila. E drept ca o pisez la cap cu olita si o cert cand nu face ce-i cer dar mi-e teama ca va deveni prea rasfatata si ma cearta Dona. In plus imi doream sa realizez ceva cu mititica: s-o invat sa foloseasca olita. In general accepta sa stea pe ea dar niciodata n-a facut acolo. E ca atunci cand a incercat Doru s-o faca sa-i spuna pe nume, nu Tati. Nici eu nu am avut succes cu Buni al meu. Si sunt sigura ca stie ce-i cer dar nu vrea sa se conformeze. Nici cand ii cer sa faca un anumit lucru sau sa nu faca ceva anume adeseori nu ma asculta, ci ma ignora. Incep sa cred ca si cu olita e la fel. Din pacate cand o cert se enerveaza si bate cu palma in masa sau da in mine, azvarle lucruri sau se tavaleste pe jos. La inceput ii aratam ca nu ma impresioneaza dar acum face lucruri pe care nu le mai pot ignora. Nu se lasa imbracata, supunandu-ma la eforturi foarte mari mai ales pentru coloana, face istericale daca nu-i dau lucrurile pe care le vrea si uneori nu se poate, etc. E drept ca am inceput si eu sa obosesc, mai ales coloana ma omoara. Poate ca si Doru ar trebui sa ma ajute mai mult sa am seara putin ragaz sa ma odihnesc. Cand stateam la Dona macar seara erau si ei acasa si o mai preluau. Sunt ingrijorata ca am ajuns sa-i dau una la fundulet. E drept ca asa se potoleste dar nu e o solutie si nu cred ca Dona si, mai ales Miki ar fi de acord. Cred ca am sa renunt in primul rand la olita si voi incerca sa fiu mai putin severa la alte lucruri. In definitiv nu sunt decat bunica si sta putin aici. S-o educe parintii ei cum s-or pricepe mai bine.
Am pedepsit-o azi (fiindca nu voia sa stea la imbracat si ma obosise cu zvarcoleala) sa stea singura in camera ei. E atat de nostima! Intai si-a gasit de lucru pe acolo cu jucariile. Apoi a intredeschis usa sa vada cum mai merg lucrurile dar am certat-o ca a iesit fara sa-i dau voie si a intrat repede la loc. La o a doua tentativa nici n-a fost nevoie sa ii spun ceva, cum m-a vazut a inchis repede usa. Dupa ceva timp am chemat-o sa manance dupa ce am intrebat-o daca s-a facut cuminte. Dar n-a durat prea mult cumintenia asta ca la un moment dat s-a enervat si a aruncat cu picioarele masa cu totul cat colo.
Ma intreb acum, dupa miezul noptii, ce poate sa o faca asa deodata agitata si de nestapanit?
Are o bubita la un degetel pe care tot incerc sa i-o pansez la culcare dar desface mereu pansamentul. Poate o supara asta? Intai era o basicuta si eu am crezut ca s-a fript la radiatorul lui Doru. Dar acum vad ca i-au aparut inca doua si nu mai sunt sigura ce este. Pare arsura nu o iritatie sau alergie dar acum nu a mai avut cum sa se arda. Daca e nervoasa de  la bubita nu pare sa aiba dureri si-si foloseste normal degetelul sa manance cu mana. Iar maine e sambata, nu cred ca putem merge la doctor. Mai vedem cum se prezinta dimineata.
Dar daca e de la dorul de parinti? De mai multe ori am observat ca aminteste de Dona si avem in casa postere si poze cu ea, plus ca se duce des la calculator probabil stie ca acolo o poate vedea. Pana nu am vorbit cu ei si nu i-a vazut era mult mai linistita. Ma intreb daca n-ar fi mai bine sa nu mai luam legatura pe skype? Dona ma suna tot la doua zile, si ei ii e dor si abia asteapta weekendul sa o vada dar ce i-ar fi mai bine fetitei? Ar fi interesant sa o intreb pe Gabi daca la ei i-a vazut pe skype si daca a avut asemenea manifestari dar nu-mi mai gasesc telefonul, ratacit prin casa probabil tot de ea. 

No comments:

Post a Comment