Tuesday, November 27, 2012

ALTA ZI PLINA




Am dormit mai bine acum cu totii si ne-am trezit la lumina zilei. Chiar am avut timp sa-mi fac cafeaua si sa beau ceva din ea.
E atat de draguta cand se trezeste! Calma, dulce, un ingeras, nu alta. Doru incearca sa lucreze acasa dimineata la calculator dar ea il cauta mereu sa se joace cu el si el atat asteapta sa aiba motiv sa chiuleasca si sa se giugiuleasca cu ea. Eram in pat si Mika privea la desene animate cand a venit si el. Ea a inceput sa-l calareasca si sa-l imbratiseze, sa-l traga de obraji si sa-l bata pe burta. Nu are masura puterii ei si Doru s-a ales cu fata tumefiata de atata "dragoste". Dimineata am vorbit pe skype cu Dora si pe seara cu Dona la telefon. Le-a povestit fiecareia ce-i face Michelle si cum intelege ea de toate, etc. Din pacate n-am putut face poze caci telefonul avea memoria incarcata si  nu pot s-o descarc, un aparat de fotografiat nu are baterii deloc iar la celalalt se pare ca tocmai s-au descarcat.
Am fost la plimbare inainte de pranz, dupa ce totusi Doru s-a indurat sa plece la lucru. Am plecat cu caruciorul la farmacie sa iau picaturi de nas pentru ea. Am dus-o in carut pana acolo dar la intoarcere am lasat-o pe jos ca sa mai se miste sa consume energie si sa poata dormi. A impins de zor la carutul ala prin toti cacateii de catei de pe spatiul verde pana am umplut rotile si pantofii amandurora cu caca. Ba chiar si pantalonii s-au murdarit. As fi vrut s-o duc la coafor sa vad daca coafeza se descurca sa-i mai aranjeze parul caci o tunsese Gabi putin facandu-i un breton stramb si retezat iar lateral ii zburau latele rarute. Dar asa, murdara de caca, nu am mai indraznit. Am mai stat iar la locul de joaca unde dormitau la soare doi caini comunitari. Ea s-a bucurat sa-i vada dar n-a indraznit nici cu mine alaturi sa mearga la leagane langa ei. La un moment dat au mai venit in vizita alti trei dulai de parca locul ala de joaca era pentru caini. Remarca asta ma facut-o cu glas tare si bodigardul s-a simtit si s-a deranjat din cabina lui si i-a alungat. Atunci ne-am putut da si noi pe balansoar si leagane. Am mai facut o vizita la magazine de unde  si-a facut cumparaturile: o punga de grisine cu secara, care chiar puteam sa i-o dau sa manance.
Ne-am retras inauntru impreuna cu doamna Ularu care spre surprinderea mea s-a aratat foarte draguta cu Michelle. Eu de mult o tratam ca pe o necunoscuta de cand, odata ne-am carait si am observat ca niciodata nu saluta: intotdeauna salutam eu iar ea eventual respundea. Si asta era valabil si pentru sotul ei. Asa ca hotarasem sa ma prefac ca nu exista chiar cand ne trezeam nas in nas. Acum ea a intrat in vorba, m-a intrebat cum o cheama, a cui e, a Dorei sau a Donei, si a facut conversatie cu ea, ne-a deschis usa si a ajutat-o sa urce scarile.
Acasa am schimbat-o, i-am dat sa manance si am culcat-o dar n-am avut eu norocul ala sa adoarma cuminte imediat. Dupa ce am lasat-o in pat am inchis usa dar ea s-a dat singura jos si a inceput sa se joace cu jucariile. Am intrat la ea si am certat-o si iar am lasat-o singura dar cand am auzit zgomote era iar  pe covor cu lego, chiar isi daduse jos sacul de dormit. Asa ca am stat cu ea in camera prefandu-ma ca dorm pe canapea. Era o idee buna sa dorm si eu putin dar ma luase frigul si, incercand sa ma scol si sa plec am trezit-o. Totusi cred ca a dormit cat de putin pana atunci.
Cand a venit Doru i-a a dus un muschiulet de vita o frumusete. I-am facut pe gratar doua bucatele si le-a mancat cu placere spre suprema satisfactie a lui Doru. Restul l-am portionat si am bagat in congelator sa dezghet in fiecare zi cate putin. M-am straduit sa-i dau mancare cat mai de regim dar totusi consistent caci, daca ieri nu prea mancase azi avea o pofta de zile mari.  Totusi a facut de trei ori caca si desi nu e diaree nici nu e prea departe de asta. Asa ca lapte din care cere de cate ori deschid frigiderul si, mai ales fructe nu i-am dat. In schimb am inceput sa-i dau din medicamentele de la Gabi. Mai ales cele pentru digestie si diaree.
Seara i-am facut baie. Am spalat cat am putut cada si i-am umplut-o pe jumatate cu apa calda. Initital nu prea voia sa faca baie dar, pana la urma s-a lasat bagata in apa. I-am dat o papusa de plastic, o canuta si doua sticle colorate de sampon drept jucarii si am lasat-o sa se balaceasca in voie. Nu am spalat-o inca pe par sa n-o stresez. Mai avem noi timp, nu o sa faca  paduchi din asta!
I-a placut foarte mult la baie, ca s-o scot am tras dopul sa se scurga apa altfel nu mai voia sa iasa. Dar trebuie sa-i cumparam niste jucarii plutitoare pentru viitor. 
S-a simtit atat de bine si de calma dupa baie si era asa de dulce! Am imbracat-o cu ce a vrut ea pentru noapte   - intotdeauna are preferinte– si am pus-o in pat fara scandal fara lacrimi fara probleme. Pe la sapte si jumatate deja eram gata. Pe viitor o s-o duc la baie mai tarziu, credeam ca imi va lua mai mult timp.

No comments:

Post a Comment