Saturday, June 2, 2012

SEDINTA DE ALEGERI

Am uitat de timp scriind despre locurile astea, trebuie sa mai recunosc ca m-am si jucat FreeCell si, cand mi-am dar seama, era trecut de ora doua! Asa ca m-am pregatit de culcare: schimbat in pijamale, spalat pe dinti, medicamentele, etc. si astfel mi-a zburat somnul. Nu e vorba ca nici bine nu ma simteam dar am crezut ca daca adorm, uit. Pe la trei nu mai puteam rabda de durere si m-am sculat sa iau algocalmin. Aveam si crampe musculare si mi-era frig la glezne! Caci aveam o pijama de vara cu pantalonasi scurti. Degeaba mi-am pus halatul plusat pufos si lung, nimic nu ma putea alina. La patru si jumatate m-am uitat ultima oara la ceas. Totusi intr-un tarziu am reusit sa adorm: pana s-a luminat de ziua, cand a inceput Doru, care era odihnit si plin de energie, sa trebaluiasca fara mila prin rulota, fiecare pas al lui fiind un cutremur de gradul cinci. M-am resemnat si mi-am inceput ziua cu o cafea: macar atata placere sa imi permit! Dimineata ma durea mai putin asa ca mi-am permis o mica excursie-repriza de pozat. Vremea era idilica: soare si aerul caldut, o placere sa te plimbi! Deja se adunasera multe rulote si incepuse sa se umple locul. 
Am pozat din toate directiile lacul cu lebede, chioscul de pe insula si, mai ales podul care ma incantase ieri. Apoi m-au lasat bateriile si puterile si m-am intors la rulota. Dupa o mica pauza Doru a zis ca pleaca la cumparaturi si mi-am zis ca mai bine merg si eu cu el. Dar iar am uitat sa luam cutia frigorifica cu pestele! Desi plecasem la cumparaturi, am ajuns la un service sa schimbe uleiul masinii caci tocmai descoperise ca nu mai avea. Cat timp s-a facut treaba asta eu am iesit sa vizitez orasul si am mai facut cateva poze dintre care una cu o casuta foarte veche, aproape o relicva 

si altele cu niste ruine pe care ma mir ca nu le darama cineva sa faca un parculet sau o parcare caci tare urate sunt si in general fagarasenii sunt buni gospodari, preocupati de aspectul orasului lor. Cine stie ce litigii sunt legate de ruinele alea si, cum la noi procesele dureaza nu ani ci decenii...
Apoi m-am insorit intr-un parculet in apropierea service-ului, apropo de grija localnicilor  pentru parcuri. Abia dupa ce s-a rezolvat cu uleiul am plecat la Kaufland si am mancat ceva, caci aveam ameteala de foame. Am mai facut cateva cumparaturi si am revenit la rulota, caci incepea sedinta de alegeri! Trebuia sa fie ales noul presedinte ala sociatiei rulotistilor din Romania, din care face parte si Doru.
Am apucat sa ma odihnesc putin si apoi am plecat in vizita la d-na Curelea, care se insorea in preajma rulotei noastre impreuna cu d-na Serban. M-am plans de dureri si am primit un leac naturist , un extract alcoolic din 'untul pamantului'. M-am uns alternativ cu unguentul meu si cu asta din cand in cand, de mai multe ori. Am reusit apoi sa le conving pe d-na Curelea si fiica ei sa mearga cu mine sa-mi termin sedinta de foto si sa le arat si lor ce descoperisem ieri. 
Cu ocazia asta m-am dumirit ca lacul cel mare e la randul lui impartit in doua de o lunga peninsula din care cauza are forma de U. 
Le-a placut si lor si ne-am dus apoi mai departe la piscina 
caci D-na Curelea, de felul ei foarte curajoasa, voia sa incerce piscina. Incepusera sa se cam adune nori dar tot a intrat in piscina mare si a innotat o multime de timp. Are conditie buna, e de admirat. In schimb fiica ei, de 18 ani e complet antitalent la tot ce inseamna sport si miscare, de te si miri cum a aparut asa un copil din niste parinti activi si curajosi. 
Sedinta a durat mult si bine si eu, care muream iar de foame, m-am culcat sa ma mai refac si sa uit de  foame pana vine el sa mergem la masa la Nina Nita, pe care o anuntasem ca intarziem din cauza sedintei. Mi-a facut foarte bine o ora de somn si repaus pe langa toate calmantele si unguentele, asa ca m-am sculat mai refacuta. In sfarsit am dus pestii la Nina, care intai ne-a pus de mancare si apoi i-a casapit facandu-i portii si punandu-i la congelat iar in pungute. Dupa masa Doru a tras un  pui de somn iar noi am mai palavragit putin si am telefonat lui Dan Cernescu sa-l felicitam e ziua lui. L-am intrebat cum ii place in noua postura de bunic si mi-a povestit cum o pune el la subrat pe mititica si o duce la spalat pe fundulet. Cand a inceput o emisiune, care o pasioneaza pe Nina, am plecat si noi la rulota. Doru a avut ceva frisoane si s-a culcat devreme. 
Eu m-am mai invartit pe la sala unde se adunasera oamenii la dans si socializare dar n-am putut sta prea mult pe banca tare de lemn si m-am dus la rulota sa ma intind si, pana la urma am reusit sa adorm la o ora rezonabila si sa ma odihnesc ca lumea. Am avut grija sa iau algocalminul inainte de culcare asa ca am trecut noapte fara sa ma mai trezesc de dureri.

No comments:

Post a Comment