Saturday, September 10, 2011

PE SKYPE


Au trecut zece zile si am revazut-o pe Michelle pe skype. Mi s-a parut mai mare, parca a crescut cat timp am lipsit. Se  tine bine pe piciorute si e atat de neastamparata ca ti-e greu s-o urmaresti. 
Parca- parca a avut o tresarire cand mi-a auzit vocea dar in rest, nici o reactie. 
Intr-un tarziu a reusit Doru sa instaleze camera video si m-a si vazut dar n-a interesat-o, persoana mea nu-i spunea nimic. Voia sa se joace cu calculatorul si dadea tot timpul cu manutele in tastatura, la un moment dat a inchis chiar calculatorul si a trebuit sa asteptam sa-l conecteze iar.
Dona si Miki erau draguti si politicosi, isi faceau datoria de a vorbi cu mine caci tocmai le scrisesem ca “mi-e atat de dor!”. 
Ma simt de parca nici nu am fost acolo, de parca nici nu am facut pentru catva timp parte din familial lor. Parca a trecut un veac.

No comments:

Post a Comment