Thursday, September 22, 2011

AVEM NOUA LUNI!

Azi a implinit noua luni!
Deja s-a obisniut cu cresa, desi are o privire de caine batut cand se duce acolo, dupa cat mi s-a parut mie din poza care a trimis-o Dona.
Imi povestea Dona ca in prima zi, cand a lasat-o la cresa au pacalit-o disparand fara ca ea sa-si dea seama. Acolo s-a jucat cu copiii si a uitat de mama. Dar cand a aparut Dona s-o ia acasa, Mika a inceput sa trepideze de disperare c-o pierde iar si nu i s-a mai dat jos din brate nici cand au ajuns acasa, pana cand nu s-a lamurit ca aici e totusi casa ei si nu mai e nici un pericol.
Au facut bineinteles masa festiva de ziua ei, cu tort, din care s-a infruptat si ea de data asta.

I-au facut ca de obicei o multime de poze din care se vede ca e foarte sigura pe piciorutele ei, desi se sprijina de masa, incat chiar am comentat ca va incepe in curand sa mearga.

Au mai fost si alte zeci de poze din care am selectat cateva care mi-au placut cel mai mult. E induiosator de atasata de taticu' si se vede in poze. Dona spune ca atunci cand vine el seara acasa i se lumineaza fata, alearga la el si restul serii se tine dupa el prin casa ca un catelus.

E foarte vioaie si expresiva iar Dona ii face niste poze minunate. E greu sa ma hotarasc pe care s-o aleg pentru un poster in camera mea:





No comments:

Post a Comment