Saturday, May 14, 2011

PLEACA DORA!

Azi am fost mai sedentari. Doar eu am iesit cu Michelle la plimbare dar am stat putin caci bura-ploaua, batea vantul si mi-au inghetat mainile in manusi. Erau cam cinci grade si eu in palton. Alaltaieri mi-era cald cu rochie decoltata de vara!
Ceilalti au stat de vorba, au dat/primit sfaturi etc. Apoi ne-am dus cu totii la restaurantul chinezesc unde mai fusesem si cu tine, ca sa luam pranzul si i-am condus cu totii  la aeroport. Nu au vrut sa ne lase sa-i asteptam sa se imbarce. Erau atat de frumosi si siguri pe ei! Ne vor telefona pe la ora zece cand vor ajunge la Miami
                                                        ***
Ma gandeam ieri ca cine stie cand o voi mai vedea pe Dora, si am pupat-o dragastos. Dona se uita cam geloasa la mine. 

Eram in vizita la prietena ei bulgaroaica ce serba implinirea unui an al fetitei sale. Cu ocazia asta am vazut si un apartament normal intr-un cartier mai modest de blocuri. Aveau multi copii in vizita iar parintii, mai ales bulgari, oameni draguti si parca mai ca noi. Era si poloneza cu familia si au facut poza: cele trei "fete Meriotte", fiecare cu copilul in brate. Poloneza are un baietel de 15 luni care tocmai incepuse sa mearga si era teribil de nostim miscand sacadat piciorutele grasute ca un robotel si zvacnind energic din popou.
Seara, acasa i-am spus Donei la ce ma gandeam cand o pupam pe Dora si se pare ca a impresionat-o. 

In orice caz au aranjat deja vacanta de craciun la Miami si serbarea primei aniversari a Michellei acolo. Si zicea ca trebuie sa venim si noi, asa ca sa nu  mai ma plang.
Asta a fost, Dora si-a luat si ea zborul, sa fie cu noroc.
                                                           ***
Nu am putut lua legatura cu Doru sa-i povestesc, caci mi s-a dereglat calculatorul: dadea mesaj ca nu am instalat skype-ul. L-am resetat si atunci mi-a disparut de tot iconita lui. Pana l-a dres Miki si am reusit sa ma asez la calculator a disparut el. E uneori dificil de luat legatura pe skype caci fie doarme Mika si nu pot vorbi sau pun sonorul pe "mute" si-l uit asa, fie doarme el. Am s-o culc in dormitorul lor peste zi, caci prea ma blocheaza. 
Am dormit trei nopti cu ea in living si, cu ocazia asta, Dona si Miki au putut sa se odihneasca in sfarsit! In schimb eu sunt cam daramata, mai ales din pricina ultimei nopti. Cred ca diseara nu o voi mai auzi si maine vor merge ei nedormiti la lucru. Ma rog, fiecare cu calvarul lui.

No comments:

Post a Comment