Thursday, July 21, 2011

MOTIV DE PROMENADA

Mai nou am o noua obsesie: Trulia, site de imobiliare in Schaumburg si imprejurimi. Dona, care se uita cu jund dupa o casa mai mare, caci i s-a marit familia si nu mai incape in asta, m-a introdus in problema si, avand antecedent, m-am molipsit rapid.
In plus, daca am trimis Donei doua linkuri cu case ce i le propuneam atentiei, am fost luata in vizor de agentie si acum mi se trimit zilnic oferte. Am capatat dependenta de acest site, incat am renuntat pana si la solitaire, daca-ti poti imagina asa ceva!
Subiectul e fascinant si, de cand am vizitat “Lions gate”, ma intrebam continuu cat ar putea costa o astfel de casa?

     
Mi-am pus pofta-n cui cand am aflat ca asemenea casa sare de jumatate de million, catre un million si peste. Exact cat, nu mai conteaza, de la un nivel incolo pierzi sensul valorii. Ca la blocuri, de la cateva zeci de etaje in sus nu mai conteaza ca are 50 sau 100!
Am vazut atat de multe oferte incat, daca chiar as avea bani sa cumpar, as avea o mare problema: ce sa aleg?  Stau linistita din privinta asta, insa sa privesti si sa visezi nu costa bani!
Astfel, mi-am facut o lista de case de vanzare, din zona pe care o pot atinge eu mergand pe jos, cu landoul si le-am insemnat pe harta ce mi-a scos-o Dona mai de mult de pe Google, ca sa ma orientez.
Am ales desigur case la preturi modeste, nu ca cea de mai sus, si care, eventual, ar fi accesibile Donei.
Am vizitat intr-o zi ceva langa rezervatia naturala “Spring Valley”. 
Casa in sine mi-a placut fara sa ma lase pe spate.
Si strada arata dragut si civilizat.      
               








 
Dar, ceea ce mi-a taiat rasuflarea a fost o alee asfaltata pentru biciclete si promenada, paralela cu soseaua, si lunga cat tot cartierul, umbroasa si impodobita cu sculpturi si monumente.


Aleea incepe cu un mic parc in dreptul unei biserici
si se termina la intrarea intr-un mare parc
in jurul centrului cultural “ SCHAUMBURG PRAIRIE CENTER FOR THE ARTE”
De fapt ea merge mai departe dar eu am fost atrasa acolo ca de un magnet.
Acolo am redescoperit, cu mare placere, locuri vazute acum doi ani: lacul cu fantana arteziana si cu “fata invelita cu iarba  “, o splendida sculptura cum nu am mai vazut pana acum, integrata in natura la propriu!
Am facut acolo o escala de alimentare si dezmortire a fetitei, care trasese un pui de somn si ratase o multime de frumuseti! O doamna care s-a extaziat la vedera ei ne-a pozat impreuna:
De acolo am mai facut cam trei sferturi de ora pana acasa si mi-am propus sa repet drumul, caci merita!
In incheiere mai adaug cateva imagini, caci prea era frumos!






                                                                            




No comments:

Post a Comment