Tuesday, June 28, 2011

LACUL CU NUFERI

Am gasit unde ma mut cand voi avea bani multi si nu-mi vor trebui!
Prin plimbarile noastre am vazut nenumarate locuri si case care mi-au aprins imaginatia. Dar ieri am dat lovitura: am dat peste un lac plin cu nuferi!

Lacul e inconjurat de vegetatie naturala luxurianta.
In jur sunt locuinte, pajisti, alei pentru biciclete, jogging sau doar plimbare, liniste si umbra.
Exista teren de tenis si de volei precum si loc de joaca pentru copii
Pe alee am ratat sa pozez un domn facand jogging.
In fundal se vede hotelul Mariotte unde am locuit anul trecut cu ocazia nuntii Donei. Deci pot spune ca as fi vecina cu Mariotte!!!
De jur imprejur sunt bloculete de locuit care au parte de o priveliste de invidiat!
Mai jos vedeti terasa omului, acolo unde iese vara sa-si bea cafeaua dimineata sau face gratarul duminica la pranz.
Un singur lucru e neplacut: nu poti face baie in lac. Ar fi cam complicat cu atata vegetatie acvatica dar oricum nu e voie.
E uimitor cum fac de nu au tantari! Caci nu au sa stiti!
Nu-i asa ca nu am gusturi rele?

No comments:

Post a Comment